%10 İndirim ile Sosyal Medya Hesaplarınızı Canlandırın İndirim Kodunuz: "BLOG10"

   +44 74 75 594 029  [email protected]

Yeni Ürünlerinizin Lansmanını Instagram’da Nasıl Yaparsınız?

Instagram bir sosyal medya platformu olmaktan çok artık bir pazarlama platformu haline geldi. Çünkü milyonlarca kullanıcısı olan Instagram üzerinden ürünler alıp satmaya bu sayede milyonlarca kitleye ulaşmaya başlandı. Bugün aradığımız birçok ürünü Instagram üzerinden özgürce bulmaya başlıyoruz.

Peki, Instagram’da bir işletme hesabımız var ve bu hesabımızdan yeni ürünlerinizin lansmanını duyurmak istiyoruz. Bunun için Instagram kullanıcılarına birçok faktör üretmiştir. Yeni ürün lansmanları ile beraber Instagram’da sattığınız ürünü arayan birçok kişiye kolay bir şekilde ulaşabilir bu şekilde ürün ve hizmet kalitenizi karşı tarafa en kolay şekilde ulaştırabilirsiniz.

Yeni Ürünlerinizin Lansmanını Instagram’da Nasıl Yaparsınız?
Yeni Ürünlerinizin Lansmanını Instagram’da Nasıl Yaparsınız?

1.      Yeni Ürünlerinizin Lansmanı Etiketleri

Yakın zamanda çıkartmayı planladığınız bir ürününüz var ve bunu insanlarla paylaşmak istiyorsunuz. Instagram ürün lansmanı etiketlerini kullanabilirsiniz. Ürün lansmanı etiketleri hikaye, gönderi ve reels videolarında kullanılabilir.

2.      Ürün Lansmanı Çıkartmaları

Yeni çıkmasını beklediğiniz ürünlerinizi aynı zamanda takipçilerinize küçük hatırlatmalar yaparak da duyurabilirsiniz. Birçok kullanıcının merakla beklediği ürünleri duyurmak için Instagram hikaye ve akış videolarında çıkartma ve hatırlatma sayacını kullanabilirsiniz.

3.      Bildirimler

İşletme hesapları için aynı zamanda bildirimler kısmı da bulunmaktadır. Takipçilerinize bildirim yollayarak yeni çıkan ürün hakkında bilgi verebilirsiniz.

4.      Ürün Detayı Sayfaları

Yeni çıkacak ürün hakkında daha fazla bilgi almak isteyen takipçileriniz için aynı zamanda ürün detay sayfaları bulunmaktadır. Bu sayfada kullanıcılar çıkmasını beklediğiniz ürün hakkında daha detaylı bilgi sahibi olabilecekler.

Instagram’da takipçilerine özel ürün lansmanı yapan herkesin ürün satış oranının yükseldiğini belirtmiştir. Instagram yetkilileri tarafından da başarı ile karşılanan bu uygulama birçok işletme sahibi için özel olarak geliştirilmektedir. Burada yeni ürünlerinizin lansmanı için ayarlayacağınız zaman dilimini en iyi şekilde seçmeniz gerekir. Genelde bu uygulama için belirlenen gün sayısı 5-7 ile gün arasında değişebilir.


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir